torsdag 23 april 2015

Tumme ner

Det tar på krafterna att flytta. De sista dagarna har varit extremt jobbiga. Bland det jobbigaste jag har varit med om. Helt slut. Helt förvirrad. Ingen energi. Som paralyserad. Vilken emotionell berg- och dalbana. Och på det allt praktiskt som ska fixas. För mig är det mycket jobbigare att flytta hem till Sverige än det var att flytta ut. 
TGF imorgon! Mats kommer hem. Vi flyttar till lägenheten på lördag och avsluten börjar på riktigt. Längtar!

Å innan jag hann få iväg detta så kom nästa grej. Lägenheten som Santa Fe skulle boka åt oss från och med lördag och som vi meddelat för månader sedan har de glömt av och nu är det fullbokat. Jaha. Där föll hela planeringen. Jag är så trött så jag svimmar snart. Då ska vi antingen tömma och städa ur hela huset imorgon eller så ska vi det inte. Låter kanske inte som så stor deal men när du är mitt upp i det och det dessutom under bara senaste veckan har varit det ena efter det andra så blir det bara för mycket! Jag vill inte mer. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar